13.4.11

::Penangan durian::

13.4.11,Wednesday, April 13, 2011

Gambar doyan hasil carian google... doyan aku beli x sempat amik gambar dah abis....

Petang tadi, aku ajak hubby pg lagi kat makcik yang jual kuih apam suri...
tapi hari ni x de rezeki aku sbb bila aku sampai jer aku tgk makcik tu pun tgh kemas2..
cepat gak kuih dia abis...
aku pun cakap ngan hubby "rasa nak beli gak sesuatu"..
hubby tanya "nak beli apa?"
aku: ntah la.. beli burger nak?
hubby: ok..
tapi bila lalu kat sepanjang jalan langat tu aku asyik nampak org jual durian jer...
pastu...

aku: abang, tak jadi la nak beli burger..
hubby: abis tu nak beli apa pulak?
aku: kita beli durian nak tak?
hubby: la, kan kita dah beli 2 hari lepas... awak kan x leh makan banyak.
aku: ala, eyza janji makan seulas dua jer...
hubby: ok la.. tapi jangan makan banyak..
aku: promise...

hubby pun terpaksa la beli durian... sebenarnya aku ngan hubby sama2 hantu durian.. tapi, ade orang cakap ngan aku kalau nak ngandung x leh makan durian.. tapi aku ni x leh tahan.. nak gak makan..mcmmana hubby x marah.. :)

sampai jer umah, aku terus amik pinggan n keluarkan durian dari kulit, pastu terus ngap..... erm.. sedapnya.... banyak jgk la aku pulun.. hubby geleng kepala jer tgk bini dia yang degil ni... :)

Maybe sbb degil aku ni, tetiba malam ni perut aku rasa lain macam jer.. x selesa.... pas ni nak sapu minyak panas n terus tido.. harap2 la esok bole bangun gi keja cam biasa....

nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

2 comments:

  1. sedapnya durian..chinta x dapat nak mkn durian lagi...hubby x kasi... :(

    ReplyDelete
  2. sedap.. hubby eyza pun x kasi.. terpaksa memujuk, baru dapat... :)

    ReplyDelete