26.4.11

::Promosi MilkADeal~ Krabi::

26.4.11,Tuesday, April 26, 2011



Sekarang ni MilkADeal ade buat promosi yang best sangat....
Sape2 yang yang merancang untuk pergi bercuti ke Krabi, bole la beli pakej ni...
Bagi aku Pakej ni berbaloi dan murah...


RM199 instead of RM399 for 3D 2N Krabi Free & Easy Package: Return airport transfers + 2 Nights Hotel Room + 3 Meals + 1/2 Day City Tour PER PERSON with Cuti Cuti Island, Dataran Mentari Sunway [50% OFF]




Tadi saja2 kenen kat hubby...
Tapi hubby cam tak nak jer pergi sebab dia tgh busy sekarang....
So, daripada aku simpan jer tentang promosi ni,baik aku bgtau kat korang kan...
Mana la tau, kut2 ade yang masih tercari-cari pakej yang menarik kat Krabi....
Korang klik jer kat iklan nuffnang tu.... nanti ade la promosi ni... jgn lupa klik tau.....

P/s: Teringin nak pergi sana... tak tahula bila bole pergi..... :)

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment