15.5.11

::Selamat Hari....... ::

15.5.11,Sunday, May 15, 2011


Selamat Hari Guru untuk semua guru-guru x kira di mana berada...

Bila sebut hari guru...
mesti semua teringat kenangan zaman2 sekolah dulu kan?
masa sekolah rendah lagi best...
kalau sampai jer hari guru, mesti merancang nak beli hadiah..
walaupun kekadang x ade duit nak beli...
sanggup simpan duit sekolah sebab nak beli hadiah..
padahal... cikgu2 semua tu x mengharapkan hadiah pun...
tapi aku rasa cam x lengkap kalau aku sorang jer x bawak hadiah gi sekolah...
takut cikgu x sayang aku..
hi..hi..hi.. lawak ajer...

adik bongsu (adik aku no. 4) aku lagi best...
dia siap amik hadiah besday kakak dia (adik aku yg no. 3)..
pastu bungkus dan bagi kat cikgu dia...
bila kakak dia balik...
memang kena marah la...
siap mengamuk-ngamuk lagi kakak dia..
sebab tu hadiah dia yang paling dia sayang...
habis tu nak buat macam mana..
takkan nak mintak balik kat cikgu tu...
kesian jgk la aku tgk adik bongsu aku kena marah....
kenangan betul time tu...
masa tu dua-dua sekolah rendah lagi..
sekarang ni dah besar panjang...
dah x ingat kut peristiwa tu... :)

dan.........

rasanya aku lom terlambat lagi nak wish...


Selamat Hari Jururawat...
Walaupun kat opis aku ni...
hari-hari aku tgk Jururawat....
Ade yang ok n ade yang ko.. :)
tapi aku x berpeluang nak wish kat diaorg...

Walau apapun...
buat semua jururawat..
buatlah kerja dengan ikhlas dan...
jangan marah2 pesakit yer (bukan semua)....
InsyaAllah akan mendapat pahala yang berlipat kali ganda.....

Jangan lupa moto KKM....

"Kami Sedia Membantu"....





Malas betul nak kerja esok..mesti ramai yang sambung cuti... x meriah la opis esok.... :(

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment