2.6.11

::Congrats sebab peknen::

2.6.11,Thursday, June 02, 2011
Ramai kawan-kawan TTC yang dah berjaya peknen..
Alhamdulillah...
Rezeki Diaorg....

Ade membe TTC yang aku kenal kat blog dan ade yang kat opis....
Aku tumpang hepi sekali...
Termakbul jgk doa diaorg...

Mesti bestkan...
Bila la agaknya aku dapat merasa pengalaman macam tu...
InsyaAllah.... Moga2 ade rezeki untuk aku nnt.... Amin...


Comelnya.... tak sabar nak ade baby comei camni...

Geram sangat bila tgk berita kat TV3 tadi...seorang baby dibuang dari tingkat 5... memang tak berperikemanusiaan langsung.... cuba campak orang yang campakkan baby tu... baru dia tau apa yang baby tu rasa.... memang B***H punya orang.. Berani buat, tak berani tanggung....

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

4 comments:

  1. semoga doa eyza d makbul kan..

    fisa pun tengah berusaha untuk anak kedua ni..yg 1st dah 2 tahun lebih..semoga kita sama-sama mendapat dan menambah zuriat ye...;)

    ReplyDelete
  2. amin....insyaallah sampai masanya nnt..

    ReplyDelete
  3. kak fisa..
    Amin.... sama2 la kita berdoa dan berusaha... moga2 impian kita termakbul...

    su su...
    Amin.... InsyaAllah....

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete