30.6.11

::Kecewa::

30.6.11,Thursday, June 30, 2011


Aku rasa sedih sangat...
Semua ni terjadi atas kesilapan aku sendiri....
Kesian hubby....
Berkorban apa saja untuk aku..
tapi aku sia2kan peluang yang diberi....
aku kecewa dengan diri aku sendiri.....
Moga2 peluang yang datang masih terbuka untuk aku.....
Amin....

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

6 comments:

  1. susah nak cakap la Eka... yg pasti eyza dah sia2kan satu peluang untuk masa depan eyza dan suami... sedih sgt....

    ReplyDelete
  2. Tak mengapa, Allah mengetahui yang lebih baik untuk hambaNYa..

    ReplyDelete
  3. Lina Rahim...
    Ya.. Allah je yg mengetahui apa yg terbaik utk eyza.. Mudah2an Allah akan memberi peluang utk eyza merasai nikmat itu....

    ReplyDelete
  4. lalink...namo la sedih2 yep....
    Allah tu maha adil taw
    die uji kita cara macam ni
    tapi die bagi kita lagi lebih yang kita sendiri tak sedar\

    sabar yek...dun stress....insyaAllah..kita sama2 doakan seoga segalanya dimurahkan dan dipermudahkan oleh Nya...

    ReplyDelete
  5. hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
    i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

    ReplyDelete