4.6.11

::Nak Belajar ke Tak Nak?::

4.6.11,Saturday, June 04, 2011

Pic: Kredit to Gugel

Melampau betul la tailor yang aku selalu dok tempah baju tu...
Dulu aku tempah sepasang 60 hinggit (even buat baju kurung)....
sekarang ni dah naik 65 hinggit....
sikit2 harga upah baju ni naik..
mahai betoi...
dulu-dulu mak aku suruh blajar menjahit x nak..
kan dah susah...

Adoi..
nak tak nak kena gak gi blajar...
tapi aku ni hangat2 tahi ayam jer..
buat sekerat jalan.. :)
kang baru belajar separuh dah x minat...
nak buat Camne tu? :)


Masih berkira-kira.. nak belajar ke tak nak? :)

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment