17.6.11

::Pasal sambut posa:

17.6.11,Friday, June 17, 2011

pic: kredit to google

Tadi adik aku mesej...
tanya nak balik kampung ke x permulaan puasa ni...

Memang tiap2 tahun dah jadi macam wajib la kami semua sambut posa kat kg....
Bila dah kawin pun hubby x kisah nak teruskan tradisi ni...

Tapi tahun ni..
Aku x berani nak bagi kata putus kat adik aku lagi...
sebab...
sekarang ni hubby tinggal kat Johor....
Cuma hujung minggu saja balik sini....
selagi Projek kat UTHM tu belum siap, aku x berani janji kata nak balik.....
tapi kalau x balik, kesian pulak kat mak ngan ayah....

Tgk la macam mana...
maybe, kalau hubby x dapat balik...
aku balik jer ngan adik aku....
Hubby pun cakap dia x kisah..
nak buat macam mana...
Dah dia ada kerja...

Harap2 la..
awal puasa nnt projek tu dah siap dan hubby dapat ikut....
Baru la meriah bila semua adik beradik berkumpul...
Rindu pulak kat mak ngan ayah bila citer bab kampung ni..hi..hi..hi...


Cepat la siang.... sebab esok hubby balik..... :)

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment