20.6.11

::Rancangan untuk 4th Anniversary::

20.6.11,Monday, June 20, 2011


Anniversary tahun ni aku ngan hubby dah plan nak habiskan masa berdua...
Ye la..
kebelakangan ni kami jarang jumpa..
hubby kat Johor, aku pulak kat Kl...
sebab tu la kami rancang nak bercuti sambil rehat puas-puas..

Destinasi percutian kami tak jauh pun dari Kl...
tak kisahlah...
janji dapat spend time together...

Harap sangat cuti aku dan hubby diluluskan..
kalau tak lulus..
masak la kami berdua sebab hotel semua dah bayar..
Rugi pulak kalau nak 'burn' ajer duit tu...

Aku harap sangat semua plan kami berjalan dengan lancar...
InsyaAllah...

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

4 comments:

  1. nak ikottt....pi PD eh??
    hihi..
    gud..gud..slmt ber hanimun eh :)

    ReplyDelete
  2. hope rancangan berjaya dilaksanakan..

    ReplyDelete
  3. Kak Reen..
    PD ajok yg dekat kl tapi ade pantai.. :) nak gi jauh2 x leh... simpan bajet tuk raya...

    adieyza...
    InsyaAllah... tapi belum apa2 dah ade aral yg menghalang...

    ReplyDelete
  4. berdua jer ...maksudnya blm ada baby lagilah eh....ok lah tu bole honeymoon lagi bestnyer....i pun nk jgk g honeymoon..igt nk ke cameron...

    ReplyDelete