22.6.11

::Serba Salah::

22.6.11,Wednesday, June 22, 2011

Tahun ni Opis aku jadi tuan rumah Anugerah Perkhidmatan Cemerlang untuk JKN Selangor....
Macam biasa..
bila dah jadi tuan rumah..
mestilah koir kami yang kena nyanyi masa majlis tu nanti...
dan aku adalah salah sorang ahlinya...

Nak dijadikan cerita....
aku dipilih untuk suara utama bersama 3 lagi ahli koir..
maknanya..
cuma kami berempat untuk suara utama....

dan..
apa yang buat aku frust...
Tarikh rehearsal kat dewan utama bole pulak sama tarikh  dengan plan aku yang ini...

Aku dah minta untuk skip..
tapi....
katanya tak boleh sebab Pengarah nak tgk semua ada berdasarkan senarai nama....

Sob..sob...sob... (tgh menahan nak nangis)..
Aku baru jer nak hepi2 dgn hubby..
kenapa la benda camni pulak yang datang....

Sekarang ni dah serba salah...
samada nak tunda tarikh untuk plan aku @ larik jer dr pg rehearsal tu....

Ni yang Aku tak suka....tak suka....dan tak suka....
Mak!!!
Tolong anakmu ini.......

eyza

No comments:

Post a Comment