29.6.11

::Terpaksa Tunda::

29.6.11,Wednesday, June 29, 2011
Rentetan daripada entry ni...
Aku terpaksa tunda plan yang ini...

Tadi dah call hotel..
Semua tarikh dalam bulan Julai dah penuh..
Nak tak nak...
terpaksa tukar ke bulan September...
Dah x jadi percutian untuk Anniversary...
Nak buat camner...
Terpaksa la...
Walaupun hati tak rela.. :)
 
eyza

2 comments:

  1. ait...bukan cuti skolah pun dah full booked ye...hm takpe la,lambat atau cpt...dapat gak hanimun kan ;) tp tu la,jiwa tersiksa dok tunggu tunggu...eka doakan hanimun kali ni memberi sinar baru pada akak n hubby

    ReplyDelete
  2. eKa..
    tu la pasal Eka..
    padahal eyza bukan nak pi hujung minggu pun..pg hari kerja pun penuh.. maybe semua org nak pi bercuti sebelum bulan puasa kut.. tu yg fully booked.... memang terseksa jiwa raga sebab dari hari tu dok menghitung hari nak pg, alih2 kena tunda pulak... InsyaAllah... Amin.. eyza doakan untuk eka jgk.. :)

    ReplyDelete