20.7.11

::Beriani Gam Putrajaya::

20.7.11,Wednesday, July 20, 2011


Anniversary tahun ni kami xde sambut sangat memandangkan plan asal dah terpesong...
So, hubby hanya bawak aku gi makan tempat favourite aku...
Beriani Gam Putrajaya....
Aku kalau teringin makan beriani mmg pg situ jer la..
sedap dan puas hati....


Dari jauh dah nampak signboard yang besar gedabak ni...


Kena layan diri dan pilih ajer lauk apa yang kita nak.... Ada beriani ayam, ayam merah,kambing kampung, kuzi kambing, daging dan rusa...



yang paling aku suka ialah ayam.. sebab dia pakai ayam pencen... memang sedap.. tgk.. banyak kan.. memang x habis aku makan...


tengah kusyuk menikmati hidangan... sampaikan hubby amik gambar pun x sedar...

Pas makan, hubby bawak jalan2 sekitar Putrajaya, sambil2 lawat projek yg hubby buat.... pastu balik umah sebab aku kena bangun awal esok sebab ade rehearsal koir kat Shah Alam... Walaupun sambutan kami simple.. tapi aku happy sangat sebab hubby ade kat sisi.. nasib baik dia x kena outstation.. :)

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

6 comments:

  1. wahh...sy dok putrajaya pon xpnh pegi mkn sn lg...lalu jer tgk..tp xrs nk sggh..sedapnye..nyum..nyum..

    ReplyDelete
  2. dekat precint berapa nie? deqlis tk pernah lagi makan kat sini..harus cuba nie:-))

    ReplyDelete
  3. cik coklat...
    kedai dia biasa jer.. tapi bagi eyza beriani dia mmg sedap... :)

    ReplyDelete
  4. deqlis..
    kedai ni lom masuk Putrajaya.. sebelum simpang ke Hospital Serdang...
    kalau dr MRR2, kena amik jalan untuk ke Uniten, pastu ade roundabout, amik kul 3, terus jer, pastu nampak signboard, masuk kiri...

    ReplyDelete
  5. sedapnya..nanti nak ajak en Thahir makan gak situ..

    ReplyDelete
  6. kak tin...
    kedai dia biasa jer.. tapi bg eyza beriani dia sedap.. ibu mengandung mmg wajib kena gi.. takut nnt terliur.. :)

    ReplyDelete