6.7.11

::Demam dan Anak Buah Baru::

6.7.11,Wednesday, July 06, 2011
Sori dah lama x update (macamla ade yg tunggu aku update..)...
Bukannya apa...
Hubby demam..
Kena bagi sepenuh perhatian kat dia...
sebab..
Hubby kalau demam lama...
pastu lemah jer badan dia...
sian pulak aku tgk..
Hari ni...
Alhamdulillah...
Hubby dah ok sikit...
Harap2 biarlah demam tu kebah dgn segera...

dan..
semalam hubby call abg ipar kat Sarawak...
Rupa2nya...
Kakak Ipar aku dah bersalin....
Bestnya dapat baby boy....
Aku suh hubby mintak baby bongsu dia untuk kami jaga...
Agak2 dia nak bagi x?
Ye betul..
mana la dia nak bagi..
nak2 pulak dia kat Sarawak dan kitaorg nak bawak balik anak dia kat KL..
memang la dia x bg...
Takper la..
Bukan rezeki kami....

Tapi..
kiranya baby ni rezeki jgk untuk kakak ipar aku..
sebab dia dah ada anak 6 orang..
Doktor pun dah x bg dia peknen..
tapi dah katanya rezeki...
Dalam dok amik ubat...
sangkut jugak..
Best kan....

Abang ipar aku siap cakap "takpe, pelan2... InsyaAllah.. ade rezeki nanti"...
Kami cuma Aminkan ajer...
Mudah2an doa abg Ipar aku termakbul... :)

 
eyza

2 comments:

  1. hm best kan... tp tu la...rezeki namanya...dalam tanak tu, dpt juga... kita sering diuji dr pelbagai cara...mereka diuji dgn anak ramai...kita ni dah cmani pulak... eka salu berangan na dpt twin... 3 kali beranak dah jadi 6 org...ehehhe

    ReplyDelete
  2. kak eyza...semoga rezeki itu milik kita suatu hari nanti...

    ReplyDelete