14.7.11

::Demam::

14.7.11,Thursday, July 14, 2011


Kebelakangan ni aku amatlah sibuk...
sampaikan rasanya tak sempat nak berehat....
Akhirnya...
badan pun dah x mampu bertahan dan pagi tadi...
dengan rasminya aku dah DEMAM!....

masa bangun nak pergi kerja tadi...
terasa kepala ni berat ajer...
tekak pun perit sangat...
aku gagahkan diri jugak bangun mandi dan solat...
ingatkan nak pergi kerja jgk..
tapi kepala aku dah sakit sangat..
macam mana nak drive....
Last2 terpaksa la EL..
sayang cuti sehari...
malas la nak pergi klinik sebab nnt mesti akan bagi panadol jgk..
baik aku dok umah telan panadol siap2...

Harap2 esok aku dah boleh kerja...
Amin...

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

1 comment:

  1. Salam kenal,

    SR singgah dan follow sini. hrmm amy doakan semoga cepat sembuh ye dan jangan lupa makan ubat

    ReplyDelete