17.7.11

::Dia datang!::

17.7.11,Sunday, July 17, 2011
bulan ni 'dia' x bagi langsung aku nak berangan-angan..
tak bagi langsung aku nak buat upt...
on time pulak dia datang...
time aku nak dia datang, dia x nak datang..
time aku dah berkobar-kobar ingatkan delay..
dia nak datang pulak..
hish... frustnya....
Cik P...
harap2 bulan ni bulan trakhir awak datang tau...
pastu lepas 10 bulan baru datang balik yer..... :)

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

3 comments:

  1. slmt datang kepada makcik itu. hihi. :P

    ReplyDelete
  2. Kak Reen..
    sibuk jer makcik tu nak datang.. kita x jemput pun.. :)

    ReplyDelete
  3. xper sabor banyak2 yer..bior kan la dia nak datang dari dia tak datang lansung..parahhhh. kiter sama2 doa untuk kedatangan zuriat kite yang blom pasti bilanya lg..aminnn

    ReplyDelete