6.8.11

::Hubby pulak yang ambil virus tu::

6.8.11,Saturday, August 06, 2011
Aduh..
bila demam + batuk + selsema aku ni dah semakin baik...
Hubby pulak yang kena virus tu...
sian sangat aku tgk hubby...
malam2 x leh tido..
batuk.... badan pun panas jer...
ni semua mesti gara2 aku yang sebarkan virus kat hubby...
x perla...
sekarang ni turn aku pulak jaga hubby lepas hubby jaga aku masa aku sakit teruk hari tu.....

sebab aku ni kalau hubby x sihat aku jadi cam patah semangat...
selama ni aku je yang sakit sebab aku leh ngada2 ngan dia...
tapi, bila hubby sakit...
aku rasa x best sangat..
dan lebih2 lagi..
aku risau dan sian tgk hubby....
Patut la, masa aku tak sihat hari tu..
hubby risau sangat tgk aku....
sekarang ni, perasaan aku pulak camtu bila dia x sihat...
Walau apapun...
Aku harap sangat....Moga hubby cepat sembuh..


Semalam lepas bukak posa, bagi hubby minum madu + lemon, bancuh ngan air suam... Alhamdulillah... batuk hubby dah kurang sikit.... malam nanti nak buat lagi... harap2 cepat la hubby sembuh... Amin....

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment