20.8.11

::Main tampal2 kat keta aku::

20.8.11,Saturday, August 20, 2011
Pagi semalam.... bila aku turun jer dari rumah dan sampai je kat kereta.... aku nampak sesuatu kat side mirror aku...ade orang a.k.a budak2 (agaknya! takkan orang dewasa buat camtu) tampal sesuatu di situ... dari jauh aku tak perasan aper yang di tampal.....


Cuba korang tengok.. suka hati je tampal kat keta aku....

Tapi bila aku dah dekat, rupa-rupanya, gambar............
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


Tengkorak!

Geramnya... dah la hari tu diaorg calarkan kereta aku... ni tampal sticker pulak... ni bukan sticker plastik atau kertas... tapi ni sticker yang kalau kita beli cheewing gum, sticker ni akan ada kat pembalut... kena letak air baru bole lekat.... aku dah la lewat gi opis time tu.... satu hal pulak hubby nak kena cuci... nasib baik air hujan semalam masih ade kat keta... bole la kitaorg tanggalkan sticker tu... tapi, dalam hati ni geram la jugak...pasni, tak tau la apa lagi yang diaorg nak buat... suka sangat main kat keta aku....


Kalau dah rasa syok nak tampal2 kat keta, tampal la keta mak bapak sendiri.... tengok samada mak bapak korang marah ke tak marah?


Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

4 comments:

  1. sengal nyer. mujo tak ditampalnya kat cermin. kut tak lagi payah nak bersihkan kut

    ReplyDelete
  2. adoyai...sabar aje la...bole pulak wat camtu kat kete org

    ReplyDelete
  3. Kak Reen..
    tu la.. geram sangat.. budak2 kat sini jenis yang x makan saman.. hari tu, kereta eyza baru beli 2minggu, diaorg calarkan dari pintu depan sampai belakang... memang sakit hati... yang peliknya, kat taman ni ada padang permainan, tapi diaorg dok sedap nak main bola kat parking keta...


    eka...
    memang eka.. x paham la ngan budak2 ni.. kalau marah, nnt lagi teruk diaorg buat...

    ReplyDelete