17.8.11

::Nuzul Al-Quran::

17.8.11,Wednesday, August 17, 2011


Alhamdulillah.. sekali lagi kita semua diberi kesempatan untuk menyambut Nuzul Al- Quran... dan... Alhamdulillah jugak sebab hari ni Selangor cuti...bermakna aku pun cuti.. tapi, bila mengenangkan kerja yang bertimbun kat opis tu, rasanya jap lagi aku gi opis kut... nak siapkan apa yang patut... lagipun kalau ot hari ni kan dapat triple (ikhlas ke idak buat kerja ni?)hi..hi..hi... ni la orang kata, sambil menyelam minum air.....

Pada semua muslimin dan muslimat, selamat Menyambut Nuzul Al-Quran, selamat beribadah dan menambah pahala di bulan mulia ini serta selamat bercuti untuk negeri2 yang bercuti hari ni....


Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment