24.8.11

::Saper yang tak puasa tu?::

24.8.11,Wednesday, August 24, 2011

sumber:google

Kejadian ni terjadi di hari Nuzul Al-Quran, pukul 8 pagi...

Dalam entry yang lepas, aku dah citer yang aku ot masa Nuzul Quran tu... sebelum gi kerja, dalam kul 8.. aku sidai baju kat balkoni.. tetiba, aku terbau asap rokok... hidung aku ni, kalau bau rokok memang alergik sikit.... mula2 aku ingatkan puntung rokok masa sahur x dipadam..sebab tu asap dia masih ade....aku pun, malas amik port, terus gi keja...

Masa hari tu kan ade kejadian hubby kena keracuna makanan.. bila aku balik umah, aku sibuk jaga hubby....Dalam kul 5, baru aku teringat yang baju kat ampaian lom kutip lagi..aku pun pegi la kat balkoni.. dalam 2,3 minit pastu, aku bau rokok lagi....kali ni baunya lagi kuat, macam rokok gudang garam yang busuk tu (aku tau sebab dulu arwah tok wan aku suka hisap rokok jenama ni).... Kalau camni, sah la ade yang x posa sebab kat umah aku ni, semua penduduk melayu sahaja... warga asing pun x ada sebab memang x bole untuk bangsa asing dan warga asing.... lagipun, memang aku tau yang jiran2 kat blog aku semuanya melayu.... Aku pun cakap kat hubby, hubby cakap kalau bau rokok macam ni, mesti ade orang yang tengah hisap, bukannya asap puntung yang dah lama ditinggalkan.. lagipun, takkan la puntung kul 8 tadi masih menyala...

Persoalannya di sini.. Siapakah yang Tak Posa... Jeng..jeng..jeng... :)

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

No comments:

Post a Comment