14.9.11

Gadis dan Bunga

14.9.11,Wednesday, September 14, 2011
Pagi ni..tetiba terfikir lak nak citer tentang bunga....
Pompuan mana yang tak suka bunga kan?
Walaupun ada yang tak suka, tapi bilangannya agak kecil berbanding yang suka...

Dalam banyak2 bunga...
aku paling suka dengan bunga lili putih....
tak tahu la kenapa...
aku rasa bunga lili putih sweet ngan bersih jer...
ni tak bermakna aku tak suka bunga ros...
aku suka jugak tapi aku lebih suka bunga lili putih....
kalau ade orang nak bagi bunga ros, aku terima jer (ade ke orang nak bagi? hi..hi..hi...)
Korang pulak suka bunga ape?

eyza


2 comments:

  1. kekda sker bunga ros je kot.

    p/s : Eyza da lama tk bkk Fb eh? ada samting di sana. Nati tgk kat FB yea.. :D

    ReplyDelete
  2. Kak Reen...
    eyza mmg jarang bukak FB.... :)

    ReplyDelete