8.10.11

::Ceritera Hari Jumaat::

8.10.11,Saturday, October 08, 2011
Semalam kat opis ade sesi belajar membuat triffle.. :) bukannya apa, membe aku ni.. dah buat sendiri, tapi tak jadi.. pastu, dia suh la ajar kat opis.... rupa2nya, bila dah bukak kelas, ramai pulak yang nak belajar.... memandangkan kat opis x de dapur, terpaksa la kastard dikacau dalam rice cooker... hi..hi..hi.. nasib baik sedap gak...

Sesi Bergambar selepas kelas.... Alhamdulillah..siap gak...
Tengahari pulak, ade jamuan perpisahan PUSPANITA... Macam biasa la... koir kami kena nyanyi 2 lagu... mula2 lagu PUSPANITA pastu lagu Kenangan Terindah (Samson)..... Sebak la juga masa nyanyi lagu tu.. sebab Majlis ni untuk bekas Setiausaha PUSPANITA yang dah pindah ke Klang....

Wajib ada.. Bergambar lepas majlis....

No comments:

Post a Comment