23.10.11

::Luahan rasa di pagi Ahad::

23.10.11,Sunday, October 23, 2011
Rasanya, dah lama jugak aku tak citer pasal anak ni kan?
Aku bukannya takmo pikir... tapi, kekadang rasanya.. kalau kita fikir2 sangat pun buat stress jer... bila stress, lagi la susah nak dapat anak...ada yang suggest suh aku amik anak angkat.. tapi, rasanya aku lom sedia lagi nak amik.. biarlah aku usaha sendiri dulu...
Kekadang, bila aku balik keja.. aku tunggu hubby kat lobi.. biasala kalau kul 5 ke atas.. mesti ramai kat lobi sebab waktu melawat.... budak2 pulak tak bole naik atas.... ramai la budak2 kat bawah tu... aku suka tengok gelagat budak2 tu.. tambah2 baby yang comel.. geram.. rasa nak picit2 pipi dia...
kekadang aku leka perhatikan budak2 tu, sampaikan hubby dah sampai pun aku tak sedar....

Ya Allah.. Kau berikanlah aku kekuatan dalam menempuh ujianMu ini... Kau berikanlah aku kesabaran dalam mengharungi semua dugaan ini... Hanya padaMU tempat untukku berserah dan mengadu... Hanya Kau yang mengabulkan segala Doa..Amin..Amin Ya Rabbal'alamin...

3 comments:

  1. amin...ya rabal alamin....kurniakan lah kami zuriat ya allah!!!

    eyza. bersyukurlah kita,kita ni istimewa dari yg lain...kan! dan dari keistimewaaan ni la kita kenal satu sama lain

    ReplyDelete
  2. insyaallah kak eyza...momen 2 akan tiba juga...yg penting doa, berusaha dan tawakal itu penting...k :)

    ReplyDelete
  3. eka..
    Amin... a'ah.. kalau x maybe kita x kenal kan? :)

    ieda..
    InsyaAllah.. Amin...

    ReplyDelete