23.11.11

::Cendol::

23.11.11,Wednesday, November 23, 2011

Dah dekat seminggu gak la aku ngidam nak makan cendol kat Giant Ulu Klang... Tapi, asyik tak kesampaian..

Balik kerja tadi, aku nampak la lori jual cendol kat tepi jalan.. aku suh hubby berenti sebab nak bungkus jer... tapi, hubby ajak minum kat situ...ok la... Aku amik cendol campur (kacang merah+jagung+pulut), hubby pulak amik cendol biasa ngan rojak...

Rasa? bola la.. tapi tak kick sebab dia pakai santan serbuk..macam pelik jer.. sedap lagi cendol kat Giant... rasanya, tu la pertama dan terakhir aku minum kat situ.. tiada kedua kalinya.. ;)

No comments:

Post a Comment