17.11.11

::Jalan-jalan ke Kuarters baru::

17.11.11,Thursday, November 17, 2011
Memandangkan sekarang ni kuarters opis aku dah siap dan kawan2 aku tengah buat TnC... Aku pun nak la tengok kuarters baru ni.... Dalam hujan2, kitaorang redah... Nasib baik kawan aku nak bawak kereta (padahal,lintas jalan jer dah sampai)... Besar jugak dalam rumah.. dah macam kondo...

aku pun apply gak, tapi tak dapat sebab kuarters ni diberi keutamaan kat orang2 paramedik dulu.... Tak dapat pun takpe la, janji aku dah puas hati tengok keadaan kat dalam umah tu... ;)

Bahagian dapur... siap ade kitchen kabinet....

 
Lubang untuk mini bar.....

Toilet dalam bilik utama...

Ruang Tamu... agak besar...

Pemandangan dari dalam kuarters...

Ni pulak kuarters untuk PnP... ade 5 bilik, 4 bilik air....

Gambar tuan tanah wajib ade....

4 comments:

  1. perhhh besar nye kuaters tu..sapa yg layak duduk tu??

    ReplyDelete
  2. kuarters kat mana ni..? pnp tu apa....? hehehe pepagi ni dah bylk tnya plak

    ReplyDelete
  3. Fika..
    dari gred 1 sampai jusa.. tapi, ramai yang mohon, maklumla baru... diaoragng bagi keutamaan dulu kat paramedik la..

    siti..
    Hospital Ampang.... PnP tu gred 41 dan ke atas.. golongan profesional....

    ReplyDelete
  4. kalu dari jabatan lain bole aply ke?

    ReplyDelete