3.11.11

::Syukur::

3.11.11,Thursday, November 03, 2011

Alhamdulillah... tadi, secara rasminya... kami dah dapat geran kereta hubby.... Ansuran kereta tu dah settle.. sepatutnya, ansuran tu habis tahun depan... tapi, berkat rezeki dari Allah untuk kami... kami dah dapat selesaikan sebelum waktunya.... sekarang ni cuma tinggal kereta aku jer yang belum abis bayar... Lepas ni, bolehla kami survey rumah untuk dibeli... Mudah-mudahan Allah permudahkan usaha kami untuk membeli rumah pulak lepas ni.. Amin...

P/s: Bila Allah merencanakan sesuatu untukmu.. pasti ada hikmah yang tersembunyi... Jika Allah lambatkan permohonan doamu untuk mendapat rezeki (zuriat)....mesti, Allah gantikan dengan rezeki yang lain... InsyaAllah, suatu hari nanti Allah akan memberi jugak rezeki yang satu itu (zuriat)... Amin...

3 comments:

  1. Alhamdulillah...
    hubby sayapun hujun bln ni last bayar loan keter...pastu leh dpt geran......semoga lps nih rezeki lain pulak kan....biar satu2 selesai..Tahun depan start survey utk beli umah pulak...insyaAllah....Mgkin Allah nk kita senang dulu dr segi kewangan atau dari bebanan hutang mungkin?
    kemudiaan baru Allah bg bonus sebalik kesenangan lain nnt....Ameen

    ReplyDelete
  2. betul tu eyza...DIA dah atur baik2 dah

    ReplyDelete
  3. nurryama..
    betul tu.. Allah nak kita betul2 bersedia dari segi kewangan... InsyaAllah.. tahun depan tahun berusaha dengan lebih kuat...

    eka...
    ye Eka.. setiap aturan Allah adalah yang terbaik untuk kita...

    ReplyDelete