31.12.11

::SBPA::

31.12.11,Saturday, December 31, 2011

Sekarang ni sana sini orang dok bercerita tentang SBPA ni... ada yang cakap dia untung dan ada yang rugi.. Bagi aku, aku tetap dapat untungnya sebab gaji aku naik.. walaupun tak sebanyak gaji orang2 yang lebih berpangkat tinggi, tapi aku tetap bersyukur.. ade la jugak dr xde langsung....

Minggu ni kat opis aku, meriah sangat2.. meriah ngan staff2 yang datang serbu opis untuk ambik Borang SBPA dan borang pencen 60.



Nak serahkan borang SBPA pun dah macam nak amik APC.. hi..hi..hi...

Aku pun dah selamat hantar borang-borang tu.... Tahun depan, dapat gaji baru... Bestnya....

Kawan-kawan, apa pilihan anda? :)


3 comments:

  1. eka pun blur2 lagi.tunggu lah ditaklimatkna nanti

    ReplyDelete
  2. Kut tak 16hb da dpt gaji baru. dah tangguh..mana nak ada gaji baru lagi. q-pex la niehh... grrrr

    ReplyDelete
  3. Eka..
    kitaorg dah dapat taklimat, tapi still x paham.. :)

    kekda..
    Tu la, bila tanya Jab. Akauntan..diaorg pun tak tau bila bole dapat gaji baru...

    ReplyDelete