16.1.12

::Dah Tak Tahan Lagi::

16.1.12,Monday, January 16, 2012
Tadi aku dah cipta sejarah...
Sejarah apa?
Mengamuk kat opis..
Aku rasa dah tak tahan lagi...
Selama ni aku sabar jer..
Tapi kali ni memang dah melampau..
Tak guna ada bos yang tak bole back-up anak buah...
Tak guna aku kerja mati-matian kat sini kalau apa yang aku buat tak dihargai..
Tak guna kalau aku jer yang asyik nak kena jaga hati orang...
Tapi hati aku sapa nak jaga?
Lantakla orang nak kata aku kurang ajar ke apa..
Janji aku puas hati..
Selama ni aku la manusia yang jarang nak cari gaduh..
Tapi, hari ni semuanya dah pecah..
Pecah bersama hati aku yang sakit ni...

Ya Allah, Tabahkanlah hati aku...

Nota: kalau dah macam ni, memang cornfirm aku akan isi borang tukar... pasni aku nak jd penghuni Putrajaya pulak.. dah malas nak stay kat tempat yang banyak orang hipokrit....


5 comments:

  1. uish..sakan gak erk klu org xbiasa mngamuk ni tb2 je mletop...mau panassss...!

    **apepon, cool je k eyza..mgkin sbb berjauhan dgn suami kot..

    ReplyDelete
  2. Johanna...
    agaknya kut.. hi..hi..hi... makanya, hari khamis ni eyza nak gi Melaka... jumpa hubby...

    Salmi & Eida.....
    InsyaAllah... hari ni dah ok... tapi rasa menyesal pulak mengamuk semalam...

    ReplyDelete
  3. la nape ni eyza....tak penah nmpk eyza ngamuk camni..

    ReplyDelete