18.1.12

::Rindu::

18.1.12,Wednesday, January 18, 2012
Adira :

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Hafiz :

Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku



Adira :
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung



Hafiz :

Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hafiz & Adira :

Hanya mampu terserah
Moga cahaya di penanti

Hafiz:
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Adira:
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Bila dengar bait2 lagu Ombak Rindu ni... kat part Adira nyanyi tu... Tetiba pulak rasa rindu kat hubby... Jiwang la pulak..... Dah 4 hari tak jumpa hubby.... Tadi, call hubby... dia suh pg sana.... Aku pun apa lagi, terus apply cuti.... esok pas keje gerak gi Melaka.... Tak sabar nak jumpa hubby (gedix kejap)..  :)

No comments:

Post a Comment