23.2.12

::Ambik Berkat Lagi::

23.2.12,Thursday, February 23, 2012
Alhamdulillah...
Sorang lagi ofismate aku selamat Bersalin.....
Aku kalau dengar orang bersalin ni rasa best sangat....
Sebab aku suka bau baby...
bole dukung 'ambik berkat' orang kata...
Mudah2an lepas ni rezeki berpihak pada aku dan hubby pulak...
Amin....







6 comments:

  1. akak doakan eyza cepat-cepat dapat baby.. rezeki anak dari Allah.. doa banyak-banyak.. pasrah dan percaya dengan kekuasaan Allah sepenuh hati.. InsyaAllah, nanti ade :)

    akak pun dulu lama juga menunggu.. lebih 3 tahun berkahwin baru pregnantkan Aisy.. alhamdulillah..

    yang penting usaha dan jangan putus asa ya! Sentiasa ingat, Allah maha mendengar lagi maha pemurah. Allah lebih tahu masa yang terbaik untuk kita mendapat zuriat :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ kak... InsyaAllah... semoga satu hari nanti rezeki eyza akan sampai jugak.. eyza dan suami takkan putus asa... cuma, sekarang ni berehat jap dr fikir TTC ni.... InsyaAllah, semoga eyza juga akan menjadi seperti akak... mendapat anak yang comel macam Aisy..

      Delete
  2. betul2..klau boleh semua baby ska nak g amik berkat..lagi boleh kalu dpat bawak balik hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi..hi.. eyza pun suka kalau bole bawak balik.. tapi, takut mak dia pulak yg meraung nnt..

      Delete
  3. selamat berkenalan....bagus adik nih. tidak memencilkan diri bila ada kawan melahirkan baby. itu baru lah positif namanya.

    kita berkongsi kegembiraan mereka dgn kita. tahniah dik! akak juga amalkan cara yang sama. pada akak jika kita tidak berpeluang merasai saat itu , tak salah kita menumpang gembira org lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu kak... bila kita positif, InsyaAllah..satu hari nnt aura tu akan melekat jugak.... :)

      Delete