19.2.12

::Apa Kata Wanita::

19.2.12,Sunday, February 19, 2012
Minggu lepas Puspanita dah pg KKM, minggu ni kami semua ke RTM pulak... Nak tengok Siaran secara Langsung Rancangan Apa Kata Wanita... ala. yang pengacara dia Zamzarina tu....

Kalau ikut perancangan, pukul 12.15 tghr berkumpul kat Lobi.. tapi, aku terpaksa gi opis awal sebab aku tertinggal purse kat opis... Nasib baik la purse aku ada....

Tunggu punya tunggu, akhirnya bas sampai jugak walaupun agak terlewat dari jadual asal...

Bergambar dulu sebelum naik bas...

3 kembar...

Aku...

Harus ada gambar atas bas...
Bila sampai RTM, bas tak bole naik ke Wisma TV... terpaksa la kami semua menapak ke sana.. Nasib baik aku tergerak hati nak pakai kasut leper je.. kalau pakai kasut bertumit, maunya melecet kaki aku ni....

Posing Dulu sebelum masuk Studio...
Dah sampai Wisma TV, diaorag suruh makan dulu sebab makanan dah disediakan.... macam tahu2 je kami semua lapar... :)


Set Dalam Studio...

Aku n Ida...

Masa ni dah pening sebab lighting dia banyak sangat...

Terbalik la pulak.. sori x perasan tadi...
Tetamu undangan untuk kali ni adalah Aunty Salamiah Hassan... she's very humble.... n nice person.... masa dia nyanyi lagu menghitung hari tu, meremang bulu roma.. memang terasa sedih jer.....











Habis je siaran langsung, diaorang bagi masa 10 minit untuk bergambar.... memang happening la kat dalam studio tu.... Part yang paling best, bila dapat goodie bag... 1 dari Karangkraf dan 1 lagi dr produk kecantikan Nabisa....

Dah habis semua tu, kami terpaksa la menapak balik ke tempat bas parking....  Alhamdulillah, pukul 4.50 petang aku dah sampai umah pun...

Sampai2 jer, hubby siap cakap... "Amboi, suka ye dapat masuk TV hari ni"... malu aku...

p/s: jangan lupa tengok siaran ulangan AKW hari Jumaat ni sebab ade aku.. Perasan....


1 comment:

  1. semalam tengok gak rancangan nie tapi tak perasan plak eyzayang perasan ader ahli puspanita..dok menunggu sebab tengok slot blog pilihan..tapi memang best gak tengok semalam aunty salamiah sempoi

    ReplyDelete