15.2.12

::TTC~Penantian selama 14 tahun, akhirnya berbaloi::

15.2.12,Wednesday, February 15, 2012
Alhamdulillah...
Baru-baru ni eyza ada gi tengok membe opis..
baru lepas bersalin..
baby girl..
comel sangat...
eyza kagum sangat ngan akak ni...
dekat 14 tahun dia menanti zuriat sendiri....
Akhirnya, dia ngan husband dia ambik anak angkat.....
Baru 3 bulan amik anak angkat, tup2 akak ni disahkan pregnant...
Subahanallah...
Kekuasaan Allah, tak ada siapa pun yg dapat menghalang..
Hepi sangat bila dapat tau golongan yang macam kita dah berjaya...
Semoga lepas ni rezeki kita yang TTC ni pulak...
Amin.....

Ambik 'Aura"

Comey.. geram je tengok...

10 comments:

  1. Ya ALLAH..
    alhamdulillah...

    sejuk hati tgk bayi..mulus kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. sejuk jer hati... comei... eyza pun geram..

      Delete
  2. Alhamdulillah. tolong smpkan ucapan tahniah kt kakak tu ye. n peluk cium utk baby girl tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah... eyza memang suka peluk baby tu.. nnt kalau eyza jumpa eyza peluk yer...

      Delete
  3. Tiup sikit aura tu kat ida.. hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mudah2an aura tu melekat kat eyza, ieda ngan kawan2 TTC yg lain.. Amin...

      Delete
  4. cooomel sgt.rezeki ank kan.tp org tua salu ckp.amik je ank angkat.tak lama lg dpt ank sendiri pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... memang rezeki anak.... kiranya anak akak tu selang setahun la nnt.. mesti best bila time masuk sekolah nnt...

      Delete
  5. comelnya baby...tahniah utk kwn eyza tuuu..berkat amik anak angkat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fika..memang comel... putih gebu lak tu... tu la, berkat pelihara anak angkat...

      Delete