13.3.12

::Cuti Kawen! , tapi bukan aku yang kawen::

13.3.12,Tuesday, March 13, 2012

Esok aku dah start cuti..Adik aku kawen.... kalau ikutkan hari Isnin tu aku dah nak balik.. tapi, memandangkan hubby kena settlekan kerja2 dia dulu kat Melaka, terpaksa la aku postpone ke hari rabu....

Mak aku awal2 lagi dah suruh aku balik... banyak benda belom settle kat rumah.... tapi, nak buat macam mana.... hubby pulak busy...

Esok pun tak tahu la pukul berapa bole sampai kg sebab pagi esok baru hubby gerak dari Melaka... harap2 jangan la hujan... dan semoga perjalanan kami dipermudahkan.. Amin...


No comments:

Post a Comment