4.4.12

::Frust aku!::

4.4.12,Wednesday, April 04, 2012
Tengahari tadi..
dengan semangat berkobar-kobar..
aku pun pg la kedai Tailor baju aku...
tak sabar nak pakai baju tu..
last2, bila sampai sana..
akak tu mintak maaf kat aku..
nak tau sebab apa?
sebab kain aku dia dah terbuat baju orang lain...
kalau besar takpe..
ini kecik betul...
Frust aku..
dah la kain tu kain kegemaran aku...
Tension betul..
memang la rasa nak marah...
tapi aku sabarkan je hati..
bole pulak dia suruh aku beli kain lain...
pastu nnt dia bayar balik..
masalahnya, kain yang aku beli ni..
aku pun tak tau nak cari kat mana...
sebab..
aku beli dekat membe opis..
membe aku pulak kata dia cuma amik stok setahun sekali je....
kalau hari biasa memang xde....
Adoi..
memang rasa sedih je...
rasa macam dah tak mau hantar kain kat dia lagi...
Merajuk!

MUKTAMAD!


10 comments:

  1. siannya sis...mmg x patut betul tailor tu..huhu...jgn da la antar kat situ...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. memang takkan hantar dah..... tapi masalahnya, dia x bg balik duit... dia suruh beli kain, pastu tolak duit upah jer... kena jugak la hantar sekali lagi kat dia...

      Delete
  2. Wohoo...kalo terkena baju batik silk yg rega ratus2 mmg suruh je dia byr blk. Bhya oih. tkyah la anta kedai tu lg. tu mkna dia tk fokus keja dia. cuai tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kekda.. nasib baik kain tu harga puluh jer.. tapi ralat gak la sebab kain tu cantik..... bole pulak dia salahkan pekerja dia salah buat... masa mula2 tu nape tak check.. bila eyza call, mati2 dia kata dah siap... bila eyza dah sampai kedai baru nak cakap salah ukuran..berapi jer...

      Delete
  3. Erk ! Tak sukanyaa cm tu kan.... ishk.. Jgn hantar kat dia dah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eida... memang serik dah pasni...

      Delete
  4. isy..smp ati kakak tu ea.. eyza jgn sedey2.. beli kain baru yg lain k..amek yg mahal2, dh tumpang ada yg nk mmbayar.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hari tu eyza dah terlepas cakap harga kat akak tu... x dapat la nak mark up... :)

      Delete
  5. ehm...ada jugak kes mcm ni eh, rasanya lebih baik minta ganti rugi dan jgn tempah lagi dgn tailor yg sama untuk jadi pengajaran pada dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah.. eyza pun dah serik.. ni la tailor 1st yg eyza kena.. selama ni tempah ngan cina, x pernah jd macam ni.. frust betul..

      Delete