6.7.12

::Bahagia tengok orang pregnant::

6.7.12,Friday, July 06, 2012

Hari ni aku dapat berita, 3 orang kenalan aku pregnant...
Bestnya.. rasa bahagia sangat..
Alangkah bagusnya kalau aura tu terjangkit kat aku jugak.....
Pejam celik pejam celik dah nak sampai tarikh Anniversary aku...
Rasa sekejap je masa berlalu....
Kalau ada anak, dah besar pun... dah masuk tadika..
tapi, kita hanya mampu merancang...
Semuanya di tangan Allah....
Ada hikmahnya semua ni...
Mungkin Allah ada percaturan yg lebih baik untuk aku dan hubby....
Semoga kebahagian aku dan hubby kekal selamanya...
Amin.....


6 comments:

  1. ye la eyza.pasti sume yg terjadi ada hikmahnya...percayalah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la eka.... kita think positif je la.. moga ada rezeki kita jugak nnt... Amin...

      Delete
  2. kita sabar dan teruskan sama2 berusaha yer..:)

    ReplyDelete
  3. Jangan laaa sedih2 insyaallah ada HIkmahnya nanti--

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah.. moga rezeki kita semua akan sampai jugak nnt....

      Delete