28.9.12

::Dalam Gembira Ada Duka::

28.9.12,Friday, September 28, 2012
Semua Kakitangan Awam mesti tengah syok sekarang ni kan..Bonus 1 setengah bulan gaji tu... hari tu dah dapat setengah.. hujung tahun ni kita dapat la sebulan gaji lagi.. Alhamdulillah.. rezeki...

Orang tua-tua selalu pesan.. Jangan terlampau seronok dalam apa jua perkara.... hari tu aku hepi sangat sebab dapat tukar tempat kerja.. hari ni pulak hepi sbb dapat Bonus....

Tapi...
Balik kerja td.. aku terus rasa sedih.. Sebab Apa? Sebab Kereta Persona Hitam aku kena langgar dengan Lori... Habis kemek dan bercalar sebelah tu.... Rasa nak nangis jer.... Adoi.. Duit Bonus belum masuk....  Dah rasa macam nak keluar jer... Habis la bonus tu dikerjakan untuk kereta pulak.. Sadis betul...


No comments:

Post a Comment