8.10.12

::Alhamdulillah, rezeki aku kali ni::

8.10.12,Monday, October 08, 2012
Berdebar-debar aku dok tunggu keputusan GA tempohari..... Pagi2 tadi, masuk jer opis terus bukak blog... tengok.. keputusan belum ade... tutup.. buat kerja macam biasa... Petangnya pulak, dalam kul 5.30 mcm tu.. bukak lagi Blog Coretan Diari Seorang Abah... Jeng..jeng.. jeng.. Yeay dah ade... Baca semua sampai bawah.... dan.. Pemenangnya ialah................GULP.. Betul ke ape yang aku nampak ni.... Macam x percaya jer....
Credit:  Coretan Diari Seorang Abah

Setelah aku pandang betul2.. memang sahlah... EYZAMIEL ada sebagai pemenang.. nama aku kat No. 1 pulak tu... macam x percaya jer... bukannya apa, aku ni.. kalau ade cabutan bertuah @ apa2 contest.. memang susah sangat nak dapat... Syukur Alhamdulillah... kali ni aku berjaya jugak... TQ kepada Blog Coretan Diari Seorang Abah, penaja Sephora Dubai Purfumes dan tak lupa jugak untuk Juri Kita... Akiff yang comel.....


3 comments: