22.11.12

::Durian Crepe::

22.11.12,Thursday, November 22, 2012
Sana sini orang dok bercerita ttg DC ni.. aku pun dah lama mengidam nak makan.. sebelum ni tgk kat blog, ramai yg beli kat MidValley.. malas la aku nak pi sana semata-mata nak beli DC jer.... 
Tanya sana sini, akhirnya.. membe aku kat Hospital Ampang ade jual.. Yeay bestnya..terus aku order.. dia jual 4 RM 10.00... 





Puas hati aku dah dpt makan DC.. pasni macam nak cuba buat sendiri pulak la.. tapi, takut gak.. takut x jadi.. kalau x jadi, pasni beli jer la.. dah x payah nak buat-buat pandai..hihihi...

No comments:

Post a Comment