5.12.12

::Blog aku kena serang ngan VIRUS::

5.12.12,Wednesday, December 05, 2012


Sampai je opis pagi ni, aku terus bukak blog...
tp, tengok2 tak boleh bukak...
Blog eyzamiel dah kena serang ngan VIRUS..
Ha... abis la... gelabah terus aku...
Tapi, tetiba teringat yang Blogger femes Kak Neena Anuar pun pernah kena...
cepat2 aku bukak blog dia...
Nasib baik la, kat ruangan komen ade orang tunjuk ajar macam mana nak buang MALWARE tu...
Thank's sangat2 pada niezzareena atas tunjuk ajar tu...
Alhamdulillah, blog ni dah kembali macam biasa....

Nak tau macam mana nak buat kalau blog kena VIRUS?
Ok, meh sini aku share....

bukak layout
klik kat edit blog list
padam right kat kotak icon
icon tu yang buat malware

pastu save

InsyaAllah, lepas tu blog kita akan ok balik...


2 comments: