14.2.13

::Cerita Cuti::

14.2.13,Thursday, February 14, 2013
Lama betul aku x merepek kat sini..hari tu ada keluarkan Teaser A Famosa, tapi sampai sekarang pun lom cerita lagi kan? hihihi.. aku ni memang dah terkenal ngan sikap suka peram cerita.. nanti2 la yer.. gambar pun lom ade.. x dapat lagi dari membe2.. Almaklumla, sekarang ni aku dah x kerja Ampang..susah la nak jumpa diaorang..walaupun rumah aku kat ampang gak... memang dasar malas nak menyinggah pas kerja.. kalau bole, nak balik terus jer.... :)

Korang balik kampung ker cuti CNY baru ni? aku balik Penang..kalau ikutkan perancangan asal, aku balik sana hari Sabtu pagi.. tapi, hari Rabu tu aku dapat khabar yang ayah aku eksiden.. ade motor langgar... risau la aku walaupun mak aku cakap sikit jer... kebetulan pulak, adik lelaki aku mmg ade kat KL, aku pun balik la kampung ngan dia hari Jumaat tu....Last minit amik cuti.. Nasib baik ayah aku x luka teruk sangat.. cuma luka kat muka , kaki ngan tangan jer sikit.. Alhamdulillah...

Kalau dah balik kampung tu, macam biasa la.. aku mesti akan lebih lama kat Kedah dari kat Penang.. balik umah tok aku la..kebetulan pulak, tok aku ade buat kenduri sikit sbb Jumaat ni dia nak bertolak ke Mekah.. Buat Umrah... Syukur, sampai gak rezeki tok aku nak pi sana..

Erm..apa lagi yer yang aku nak cerita? lupa la pulak.. xper, nanti2 kalau aku ingat aku sambung merepek lagi... Bye...


No comments:

Post a Comment