11.12.13

KL Jammed Hari ni

11.12.13,Wednesday, December 11, 2013
Adoi.. asal Selangor cuti jer..KL jammed... ni yang tension ni... tension bukan sebab jammed, tapi sebab aku x boleh join diaorg cuti... sejak2 dah kerja KL ni, aku agak jeles bila kawan2 kat Selangor cuti.. ini tidak adil... hahaha... tapi, nak buat macam mana kan, dah kerja KL.. abih tu kalau hari Wilayah nnt ko nak cuti jugak ken... muahaha...

Pagi tadi pergi kerja pun jalan jammed teruk.. x macam selalu.. dekat 40 minit gak la nak sampai opis.. Lunch tadi pun sama... ramainya orang turun KL nak shopping.. maklumla Sogo tengah sale sekarang ni... kaya2 gak orang Malaysia ni walaupun semua barang dah naik harga... hihihi...

Untuk semua kawan2ku di Selangor, Selamat Bercuti dan Selamat Bershopping yer... Ingat2la kitaorang yg kena kerja ni...

No comments:

Post a Comment