28.2.14

SHARP. LOVE.LIFE

28.2.14,Friday, February 28, 2014
Adoila.. peti ais rosak pulak... dah la sebelum ni mesin basuh rosak.. dah ganti yang baru... tup-tup peti ais pulak yang buat hal... habis melimpah air peti ais kat rumah aku hari tu. balik kerja jer.. terbau busuk.. ingatkan bau sampah.. tapi, sampah aku dah buang pagi tadi.. pergi je dapur.. tengok-tengok... Ya Allah... Air dari peti ais dah melimpah.. rupanya ais yang kat dalam tu cair... satu hal pulak nak kena cuci rumah yang berbau busuk tu...  Peti Ais tu pun memang patut kena ganti yang baru sebab hubby beli sebelum kitaorang kawen lagi.. dah lebih 7 tahun kut usianya.. tu yg dia buat hal tu...

Aku ngan hubby dok survey gak.. nak beli peti Ais jenama apa... tetiba hubby cakap.. kita beli jenama Sharp la sebab Peti Ais kat rumah Mak kan jenama Sharp...tahan lama jer... Erm.. betul jugak cakap hubby tu.... Aku pun survey la kat http://www.sharplovelife.com/#_top ..... Macam cantik jer.. macam berkenan jer kat peti Ais tu... Nak tanya hubby dulu..kalau approve.. nak pg cari la peti Ais camtu..hihihi...

No comments:

Post a Comment