24.3.14

Diskaun 15% dari tudung2u

24.3.14,Monday, March 24, 2014
Sticky Notes

Sekarang ni aku malas nak bersesak-sesak kat jalan TAR semata-mata nak beli tudung jer.... Macam mana nak beli tudung tapi tak keluar ke kedai? Ha.... Jangan risau.. sekarang ni ada banyak orang jual tudung online... klik jer... tapi.... harga online kan mahal? sesetengah orang tak mampu.... tapi kalau ada diskaun mesti korang suka kan?

Ni aku nak bagitau la ni... Tudung2u ada bagi diskaun tau... diulangi... diskaun 15% untuk semua pembaca blog aku ni.. Suka tak?

Ha.. sebelum tu cuba korang tengok dulu koleksi tudung-tudung yang cun dari Tudung2u ni...




Amani Tudung Segi Empat Corak 8


Maisarah Tudung Bawal Corak 14

Maisarah Tudung Bawal Corak 10

Iris Shawl Labuh Viscose Corak 9

Irdina Shawl Half Moon Chiffon Korea Eksklusif 2 Layer 23

Ha.. Macam mana? ada yang berkenan? tak puas tengok? ala... korang klik je Tudung2u...

macam mana nak dapat Diskaun 15% tu? Ha..masa korang nak beli tu.... korang letak sekali kod baucer ni...

ARQ2014

(sah sehingga 31 Mac, 2013 sahaja!)
khas untuk pembaca blog ni jer tau!

Selamat Membeli!

No comments:

Post a Comment