26.3.14

KFC Burger Zinger Reloaded

26.3.14,Wednesday, March 26, 2014

Ha.. KFC dah keluarkan Burger Zinger Reloaded... Nampak macam sedap jer... dah lama jugak aku tak makan KFC... Aku ni memang peminat tegar Burger Zinger KFC... best sebab ayam dia padat..puas la makan... Bila KFC keluarkan Burger Zinger Reloaded ni.. harus la aku cuba kan...nak tau jugak apa beza yang ni dengan Burger Zinger yang biasa tu.. xpe..xpe.. balik nanti aku akan terus zass pg KFC.. sebab.. aku dah tak sabar nak cuba..meleleh ayaq liuq tgk gambaq ni..? Ha.. nak tau lebih lanjut tentang Burger Zinger Reloaded ni... Klik jer sini...  Macam mana? teringin dak?

No comments:

Post a Comment