31.3.14

Nak Let Go Baju yang aku baru beli....

31.3.14,Monday, March 31, 2014

Aku ada beli baju on9.. baru sampai semalam.. berkobar-kobar la nak try... baru masuk tangan, tak lepas pulak... adoi... x muat.... nampak sangat aku dah makin gemuks... huk...huk....huk... tak sempat pakai pun... Aku ingat nak jual jer.. daripada dok kat rumah tak bole pakai.. buat rugi jer... jangan risau u all...
aku jual murah-murah ajer.... Sori gambar x berapa clear.. pakai handset x canggih..macam tu la... tapi, baju ni cantik tau kalau tgk live... kombinasi Navy Blue + Pink.... sesuai utk saiz xl-xxl ... Berminat? Email jer aku... puteri_idola82@yahoo.com..

2 comments:

  1. cantikkk ! ade fink finkk hehehe.. tp tu la kann takut nak beli baju on9 sbb xleh terraiii huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. eyza selalu gak beli on9.. tapi tup-tup yang ni agak ketat.. hihihi..

      Delete