26.3.14

Wordless Wednesday : Laksa

26.3.14,Wednesday, March 26, 2014

Balik kg hari tu, adik aku bawak pergi makan laksa... Dia kata sedap.. aku pun kobar-kobar la nak rasa.. My peberet tu... Sampai je, aku order laksa ngan Air Asam... Sedapnya.... Teringinnya nak makan laksa.. tapi, kat KL ni susah nak cari laksa yang sedap... kalau beli mesti je ada yang x kena ngan tekak aku.. Almaklumla, anak tokey laksa... memang la cerewet.. :) .. Bila citer tentang laksa... tetiba pulak teringat laksa mak aku.... Terliur pulak.... hahaha.... Korang suka laksa?

2 comments:

  1. yes, saya suka laksa...bila letak petis lagi best :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eyza pun x berapa suka laksa yang kuah panas... hihi.. suka yang sejuk.. tambah lagi best kalau ada petis a.k.a otak udang (kalau orang penang panggil la)..hihihi...

      Delete