16.4.14

Ole-ole dari Mekah

16.4.14,Wednesday, April 16, 2014
Hari tu membe kat tempat kerja aku ni pergi Umrah... aku langsung x kirim apa2..  doa pun x... sebab aku lupa..hihihi... pastu, bila dia balik.. aku xde la mengharap apa-apa pun... tup-tup.. dia panggil aku.... la.... rupa-rupanya dia ada belikan aku sesuatu... Nak tau apa yang dia bawak balik utk aku? cuba tengok kat bawah ni...

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

apa ek?

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Jap yer

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Tara....



Alhamdulillah... aku dapat serbuk debunga kurma dengan coklat kurma... Thank's Cik Kiah... Syukur sangat dapat kawan-kawan yang memahami dan memberi semangat untuk aku terus berTTC.. Mudah-mudahan berjaya kali ni.. Amin... 

2 comments:

  1. Alhamdulillah..
    Maksudnya kat sana kawan opis tu teringat le.. :)
    InsyaALlah mudah2an :D

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. tu la..mmg x sangka yang dia ingat kat eyza masa kat sana.. syukur sgt2..

    ReplyDelete