28.5.14

Cerita tentang Ephyra!

28.5.14,Wednesday, May 28, 2014
Ha.. kan hari tu aku dah janji nak cerita tentang Ephyra.. ok..ok.. aku nak tulis la ni.. tapi..korang baca tau... :)
Apa Itu EPHYRA ?
EPHYRA adalah lebih daripada kolagen biasa, sangat berkesan untuk memutihkan , menganjalkan dan melembapkan kulit. Selain itu, ia dapat memulihkan kesihatan dalaman. Iadirumuskan dari kolagen ikan laut dalam terhidrolisis dengan 8 antioksida yang kuat iaitu Acai Beri, Gam Akasia, L-glutathione, Astaxanthin, Acerolla Ceri, Serbuk Tomato, Ekstrak Bunga Marigold dan Superberry.
EPHYRA dirumus khas untuk kecantikan dan kesihatan yang bermula dari dalam. Ia mengandungi kolagen ikan laut dalam yang dihidrolisis secara semulajadi,yang sangat membantu kuasa penyerapan ke dalam kulit lebih pantas dan effektif untuk kesan yang lebih optimum. Digabung dengan 8 agen antioksida yang berkesan untuk melindungi dan memperbaharui, memberikan apa yang diperlukan oleh kulit anda,Lindungi kulit anda dari masalah kulit dan penuaan, seterusnya serlahkan keserian dan kesihatan dalaman dan luaran. Hasilnya – kulit lebih bersih,lebih berseri, lebih halus dan lebih muda!


EPHYRA SESUAI UNTUK
Lelaki dan wanita, kanak-kanak (4 tahunkeatas)
Ibu menyusu dan hamil (6 bulankeatas)
Mereka yang pentingkan kecantikan, kesihatan luar dan dalam
Mereka yang mempunyai masalah-masalah berikut :
Kulit berjerawat
Kulit Berjeragat dan Berparut
Eczema / Penyakit Kulit
Gastrik / Masalah Usus
Menurunkan Kolestrol
Stress / Kemurungan / Ceria
Sembelit / Cirit-Birit / Buasir
Asthma / Lelah / Penat / Semput
Gout / Arthritis Sendi
Menopause
Ketidakseimbangan Hormon
Alergi Makanan Laut
Resdung
Penyakit Gusi / Demam
Masalah Tidur / Kelesuan
Jangkitan Pundi Kencing
Masalah Buah Pinggang
Kanser / PertumbuhanTumor
Sakit Sendi & Sengal Badan
Jantung / Saluran Darah
Migraine / Sakit Kepala
Strok / Parkinson
Penyakit Alzheimer (Nyanyuk)
Masalah Senggugut / PMS
Jangkitan Virus / Bakteria
Darah Tinggi
Masalah Saraf
Kencing Manis
Thyroid



KANDUNGAN BAHAN-BAHAN :
1. Kolagen Ikan Laut Dalam
Kolagen tulen yang dihasilkan daripada spesis ikan putihlaut dalam dari PERANCIS
Mengembalikan keremajaan kulit anda
Mengandungi agen antioksida semulajadi yang melindungi sel-sel daripada radikal bebas.
Menyokong penambahan lapisan kolagen untuk mengekalkan keanjalan kulit yang sihat dan dan tegang.

2. Buah Acai
Buah Keajaiban dengan manfaat yang besar, seperti anti-penuaan, anti-bakteria, anti-kanser, anti-radang dan menguatkan sistem kardiovaskular
Kaya antioksida, mampu untuk mengurangkan risiko mempunyai kanser dan membantu melambatkan proses penuaan.
Kaya dengan sumber vitamin dan mineral, termasuk kandungan tinggi omega 6 dan omega 9
Kaya dengan serat pemakanan, membantu untuk meningkatkan kesihatan sistem kardio vaskular, saluran penghadaman dan membantu mengawal paras kolesterol.

3. Gam Akasia
Membantu meningkatkan tahap kolesterol HDL (kolesterol baik) dalam badan
Membantu menyingkirkan toksin berbahaya yang terkumpul dalam sistem pencernaan
Kaya dengan Serat yang menyerap toksin yang kemudiannya dikeluarkan melalui proses penghadaman

4. L-glutathione
Memperbaiki kulit untuk menjadi lebih lembut,halus dan dan lebih muda
Satu agen yang kaya antioksida yang melindungi kulit terhadap kerosakan sel hasil proses pengoksidaan sekaligus melambatkan proses penuaan.
Mengurangkan proses pembentukan pigmen , memberikan kulit anda penampilan yang lebih cerah dan berseri
Membuang toksin dari dalam badan untuk meningkatkan sistem imunisasi
Ha.. yang ni aku Boldkan sebab... kan ni nama group aku masa Treasure Hunt tempohari.. bawak tuah tau nama ni.. :)

5. Astaxanthin
6000 X lebih kuat dari Vitamin C
500 hingga 1000 X lebih kuat dari Vitamin E
800 X lebih kuat dari Co Q10
550 X lebih kuat dari EGCG Green Tea
75 X lebih kuat dari Alpha Lipoic Acid (ALA)
40 X lebih kuat dari Beta Karoten
17 X lebih kuat dari Grape Seed
Memulihkan kesakitan sendi,sakit otot dan arthritis.
Sangat bagus untuk mengurangkan kedutan dan garis halus, meningkatkan tahap kelembapan dan keanjalan kulit, menjadikan kulit lebih halus dan cerah berseri
Meningkatkan daya tenaga dan stamina dalam badan.

6. Serbuk tomato
Mengandungi banyak vitamin A dan C
Berkhasiat tinggi untuk meneutralkan radikal bebas yang berbahaya dalam aliran darah
Membantu pesakit kencing manis untuk menjaga tahap gula darah mereka di bawah kawalan
Vitamin A dalam tomato akan membuat rambut anda kuat dan berkilat,juga bagus untuk mata, gigi dan tulang.

7. Acerolla ceri
Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan , menguatkan hati, memperbaiki keadaan kulit dan meningkatkan keupayaan badan untuk memulihkan dan memperbaharui tisu dengan cepat
kandungan vitamin C yang tinggi dapat meransangkan pembentukan kolagen dalam badan, yang dapat menggantikan sel kulit menjadi sihat, halus dan lebih anjal.
Membantu menguatkan sistem imunisasi dalam badan dan melindungi daripada penyakit kardiovaskular dan masalah mata

8. Marigold bunga ekstrak
Mengandungi pelbagai karotenoid antioksida membantu melindungi sel-sel daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas, atau molekul berbahaya.
Berkesan dalam merawat pelbagai masalah kulit radang, kulit berjerawat dan eczema
Menstabilkan kelembapan pada kulit anda, sekali gus ini bermanfaat bagi mereka yang mempunyai kulit yang sangat kering dan sensitif

9. Superberry
Diketahui mengandungi kandungan antioksida yang sangat tinggi.
Melindungi sel dari pengoksidaan dan meneutralkan radikal bebas.
Sumber terbaik untuk Vitamin C, Zat Besi, dan Potassium.


Apakah kelebihan menggunakan EPHYRA?
Menjadikan kulit anjal, halus dan lebih cerah berseri
Membantu memulihkan wajah yang bermasalah
Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus
Menjadikan rambut lebih sihat, lembut dan bersinar
Melancarkan sistem pencernaan dalam badan
Mengurangkan kadar kolesterol
Meningkatkan tenaga dan daya ingatan
Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan
Mengawal berat badan dan meningkatkan kadar metabolism
Melegakan kesakitan sendi dan arthritis



Sejak akhir-akhir ni banyak sangat isu tentang TAK HALAL! TAPI... korang jangan risau dan jangan was-was...

Produk Ephyra telah memperoleh jaminan Halal daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) dan dianugerahkan Amalan Pengilang Baik (GMP).

 Kat bawah ni ada testimonial dari pelanggan..Memang berkesan...


Tak tahu nak beli kat mana? Jangan Risau... korang beli jer kat sini :


Ocean Marketing Sdn Bhd,
73A-3, 3rd Floor, Block J, Plantinum Walk,
No 2 Jalan Langkawi, Danau Kota Setapak,
53300 Kuala Lumpur
ataupun beli jer ngan Emi..
kalau korang nak beli kat Booth pun bole gak.... 
Good News! Sesiapa yang berada disekitar KL, bole la serbu @klstreetfest pada 7-8 Jun ni kat Dataran Merdeka dari pukul 10 pagi hingga 10 malam.....
Aku pun ingat nak pegi situ jugak.. nak beli lagi Ephyra.. sedap sangat... Nak tau apa perubahan kat aku lepas minum Ephyra? Jeng..jeng..jeng.. kita tunggu entry berikutnya yer... 
K, Bai...




2 comments:

  1. ephyra memang terbaik dan meletops!!!

    ReplyDelete
  2. Hi all!
    Berminat nak mencuba Ephyra?

    Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) Beli 2 atau lebih lagi murah!! Contact saya untuk info lanjut, confirm terkejut sebab HARGA BEST sgt!

    Yours truly,
    Izza (Pengedar Sah Ephyra)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    ReplyDelete