21.6.14

Pesta Floria Putrajaya 2014

21.6.14,Saturday, June 21, 2014



Korang dah gi Floria Putrajaya? Hari Isnin hari tu aku dah gi.. tapi... sebab panas sangat time tu.... aku tak masuk la... ye la, macam mana x panas, aku sampai sana pukul 12 tengahari... mmg tgh panas terik la time tu...

So, semalam aku repeat balik... bawak adik2 aku pergi..hubby baru balik kerja.. penat.. dia x nak join.. kitaorang je la pergi.. xpe.. putrajaya je kut.. InsyaAllah, tak sesat...

Mula-mula sampai..kami lepak kat jambatan dulu.. tengok kapal berhias...


 Pastu, baru gerak pergi Tapak Pesta Floria...

bergambar dulu sementara tunggu adik aku beli tiket...

6 tiket = RM 18

Jemput masuk....

Selfie dulu.. masa kitaorang bergambar ni.. rupa2nya ada gak orang lain yang ambik gambar kami.. cuak kejap aku..pastu, dia tau kut yang aku cuak, dia pun bgtau yg dia jurugambar rasmi untuk Floria ni...

hahahah... lawak gambar ni.. dua-dua tido...

selfie lagi...
 Malas la nak citer banyak2.. layan gambar je la...



















Ok.. kalau korang pun teringin nak pergi jugak.. cepat tau sebab esok last day.. bagi penggemar bunga, mesti syok sbb bole beli bunga dgn harga yang lebih murah....berbaloi-baloi..

Nak tau lebih lanjut tentang Pesta Floria ni?... klik jer  floriaputrajaya

No comments:

Post a Comment