2.7.14

Kadar Zakat Fitrah Tahun 2014

2.7.14,Wednesday, July 02, 2014
Sekejap je rasanya dah masuk hari ke 4 kita berpuasa...  Alhamdulillah.. Setakat ni aku blom tinggal puasa lagi.. harap2 'tentera jepun tak datang menyerang tahun ni'....

Korang dah bayar Zakat Fitrah? Macam aku, dulu masa bujang ayah aku yang bayarkan.. bila dah kerja pun ayah aku akan bayarkan tapi aku pun akan bayar jugak.. so, jadi 2 kali bayar la... dan sekarang bila dah kahwin... hubby yang dok bayar.. kerja aku cuma ingatkan dia suruh bayar ajer...

Tak tahu berapa kadar Zakat Fitrah tahun ni? Jangan risau.. kat bawah ni aku dah sertakan untuk rujukan korang.. senang.. tengok siap2, pastu bawak duit jer gi bayar.Ok, aku dah mudahkan korang.. Jangan lupa pergi bayar pulak yer.. :)






1 comment: