5.8.14

Harga promosi untuk tiket "Rashidun Caliph Conference 2014"

5.8.14,Tuesday, August 05, 2014


Alhamdulillah... lebih kurang 3 minggu jer lagi "Rashidun Caliph Conference" akan berlangsung.. Banyak Ilmu dan manfaat yang boleh kita semua dapat dengan menyertai Persidangan ni... Nak tau lebih lanjut tentang persidangan ni? Klik sini..

Ni ada berita baik untuk korang yang berminat nak sertai persidangan ni.. Ada diskaun uolls.. Ha..suka tak? mesti la suka kan?

Sebelum ni harga tiket untuk persidangan ni adalah RM 200...Sekarang ni.. Pihak Tathweer Sdn Bhd telah berbesar hati nak bagi diskaun.... Harga tiket cuma RM 100 jer sorang.. memang murah sangat-sangat jika nak dibandingkan dengan ilmu yang kita akan dapat di persidangan tu nanti..

So, apa tunggu lagi.. Jom la berdaftar beramai-ramai... Macam mana nak daftar.. Klik jer sini..

Dari Ibnu Mas'ud ra., dari Nabi s.a.w., sabdanya: 
"Pelajarilah ilmu-ilmu agama dan ajarkanlah dia kepada orang ramai;  - pelajarilah perkara-perkara yang difardukan dalam Islam dan ajarkanlah dia kepada orang ramai;  pelajarilah Al-Qur'an dan ajarkanlah dia kepada orang ramai; kerana sebenarnya aku seorang yang akan mati (seperti makhluk-makhluk yang lain) dan ilmu juga akan diambil (kembali oleh Tuhan dan hilang lenyap) dan akan lahirlah berbagai-bagai fitnah kekacauan sehingga akan berselisih dua orang dalam satu perkara yang difardukan, yang mereka tak dapat seorang pun yang boleh menyelesaikan perkara yang diperselisihkan itu".
(Ad-Darimi dan Ad-Daruqutni)

No comments:

Post a Comment