25.8.14

Kalau korang nak cantik, minum la B'Vite... meletops uolls..

25.8.14,Monday, August 25, 2014
Korang.. suka tak kalau cantik? Mesti la kan? semua orang nak cantik.. jangan kata orang lain, aku pun sama.. kalau jerawat naik jer, aku dah mula risau.. macam-macam yang aku buat untuk kecutkan jerawat..hihihi..obses sangat..padahal.. dah muka tu jenis banyak jerawat.. nak buat macam mana kan...

Ha.. ni aku nak citer pasal satu produk yang tengah meletup-letup gak la kat pasaran.. Produk dari Legacy Secret.. ala.. company yang sama keluarkan Harum Malam tu.. Produk ni diperkenalkan dengan nama B'Vite..






Memandangkan sekarang ni banyak sangat produk tiruan di pasaran..Pihak Legacy Secret telah memperkenalkan ciri-ciri keselamatan bagi membezakan antara produk original dan tiruan. Lepas ni, senang la kita nak tahu, yang mana satu yang asli kan..

Antara cara mengenal pasti ciri-ciri keselamatan produk Legacy Secret


1. Pengesahan Melalui Visual
Lihat perkataan “LS”dari sudut serong 15 darjah


2. Pengesahan Melalui Sentuhan
Cetakan timbul yang dapat dirasa menggunakan jari



3. Pengesahan Melalui QR Wechat
Imbas kod produk dan info akan diberikan




Kalau tak pasti, korang boleh tgk video kat bawah ni..


PERINGATAN !!!
      1 QR kod hanya boleh di imbas 5 kali sahaja .
      Sekiranya melebihi had, anda akan diberikan no telefon syarikat kami untuk pengesahan produk.
      Pastikan beli barangan original kerana takut akan kesan sampingan.



Ok, dah tau kan macam mana nak check? Sekarang ni, aku nak citer pulak tentang produk ni...

B’Vite ( 6x Stem Cell ) merupakan campuran minuman botani yang bahan-bahan utamanya mengandungi :
 ~Epal Swiss
 ~Tomato
 ~Daun Durian Belanda
 ~Anggur
 ~Aloe Vera
 ~Cranberry
 ~Bilberry
 ~Goji
 ~Argan
 ~Ros Alp
 ~Acerolla
 ~Seaweed
 ~Delima
 ~Blackcurrant
 ~Comfrey Root

Bukan sahaja Packaging yang cantik dan menarik, B’Vite juga dapat membantu anda menyelesaikan masalah kulit dalam masa seawal 3 minggu !!



Antara fungsi B’Vite adalah :
~Mencantik dan melicinkan kulit wajah
~Memutih dan memudarkan parut
~Mampu menegangkan kulit wajah 
~Mengurangkan dan menghilangkan noda bekas jerawat
~Menyamarkan bintik pigmentasi (bintik hitam/tanda bekas luka)
~Menyingkirkan toksin dan racun dalam tubuh badan
~Membantu melembut dan menghaluskan kulit wajah
~Membuat kulit anda kelihatan lebih segar dan sihat
~Mengencangkan kulit sehingga melambatkan kedutan
~Kaya dengan Anti oksidan
~Menyihatkan dan seterusnya membuat kulit kelihatan putih kemerahan


B'Vite ni jugak bukan setakat untuk kecantikan..untuk kesihatan pun boleh..

Disamping itu juga, B’Vite mampu membantu mengelakkan penyakit seperti :
~Menstabilkan Kolestrol
~Mencegah STROKE
~Mencegah penyakit jantung
~Memelihara daya tahan tubuh Anti aging (Menjaga kekenyalan Kulit ) + Menambah Colagen
~Membantu masalah pencernaan
~Membantu tubuh detox

Cara Makan B’Vite :
Waktu pagi : 2 sudu besar sebelum sarapan.
Untuk kesan yang lebih cepat boleh makan 2 sudu besar di waktu pagi dan 2 sudu besar sebelum tidur untuk 3 bulan pertama.


Ada 2 cara untuk korang minum B'Vite ni.. rujuk gambar kat atas tu....

Cara Pertama :
1. Minum terus dari botol.. tapi agak-agak la yer..jangan telan habis plak sebotol.. :)

Cara Kedua:
2. Tuang atas sudu, (aku suka pakai sudu plastik)  
3. pastu minum.. telan 2 sudu B'Vite..

PERINGATAN!
  • Perlu disimpan didalam peti sejuk selepas dibuka.
  • Minum banyak air kosong.
  • JAUHI DARIPADA KANAK-KANAK
Harga Sebotol Isipadu Minimum 250ml :
RM33.00 (WM)       |        RM35.00 (EM)        |      BRD 18.00 (BRUNEI)       | SGD 18.00 (S’PORE)
 Untuk maklumat lanjut, bole tengok kat sini:
Facebook Page : Legacy Secret Trading

Facebook : Wanita Perfect

5 comments:

  1. berhati-hati pilih barang lepas ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan Nad.. sekarang takut nak beli sebarangan.. bila ada penerangan macam ni.. senang la sikit..

      Delete
  2. kalo ibu sedang menyusu boleh minum b vite ni x?

    ReplyDelete